27 MAC 2012 – 2.30 PETANG

Menunggu di ruangan Canselori, Tingkat 5 dengan dua orang pensyarah dari Kampus Kejuruteraan. Kemudian, datang Dr. Hafizah dari PP Sains Kemasyarakatan, diikuti kemudiannya oleh Puan Liyana Abdullah @ Janet dari PP Seni.. Hati berdegup kencang, sampai tak lalu nak minum air milo yang dihidangkan. Cuaca sejuk sangat, atau saya yang terlalu gelabah??.. Saya jadi  orang ketiga mengikut giliran – ermmm… pertama dari Kampus Induk. Semuanya 7 orang. 2 orang dari Kampus Kejuruteraan, seorang dari Kampus Kesihatan dan 4 orang dari Kampus Induk.  Pukul 3.15, saya dipanggil masuk.

Pukul 3.45 selesailah giliran saya. Alhamdulillah! Yang lain hak Allah SWT. Saya berserah kepada Dia sahaja. Segera saya bergegas ke Eco-hub pula untuk mesyuarat Seminar Keilmuan Tempatan.

Leave a comment